Translate

venerdì 27 giugno 2014

Among the clouds...

Quando volo mi piace estraniarmi dal mondo! Il cielo mi regala emozioni incredibili! Solitamente vivo tra le nuvole perché vivo in una dimensione tutta mia...raramente condivido la mia dimensione con altri! Sono gelosa del mio mondo, il mondo in cui c'è tutta me stessa! Tra le nuvole mi sembra di poter dare concretezza al mio mondo!
Rock on!

When I fly I like to get that out of the world! The sky gives me great emotions! I usually live in the clouds because I live in a dimension of my own...my size rarely share with others! I'm jealous of my world, the world in which there is all of me! Among the clouds seem to be able to give shape to my world!
Rock on!

Cuando vuelo me gusta tener que salir del mundo! El cielo me da grandes emociones! Yo por lo general vivo en las nubes porque vivo en una dimensión de mi propia...mi tamaño rara vez comparto con los demás! Estoy celoso de mi mundo, el mundo en el que hay todo de mí! Entre las nubes parece ser capace de dar forma a mi mundo!
Rock on!



Nessun commento:

Posta un commento